Subvenció de Transició Energètica i Acció Climàtica Línia 4 (2022)

08/11/2023 Actualitat

Subvenció de Transició Energètica i Acció Climàtica Línia 4 (2022)

La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament de Bràfim la Subvenció de Transició Energètica i Acció Climàtica Línia 4 per Accions de Foment de la Recollida Selectiva i Prevenció de Residus corresponent a la convocatòria de 2022.

L’import concedit ha estat de 10.000,00€ (95%)

Dins el marc d’actuació per la reducció i prevenció de residus municipals, l’Ajuntament de Bràfim ha dut a terme les següents actuacions:

- Adquisició de cubells FORM i bosses compostables i no tòxiques per la fracció orgànica per fomentar la recollida selectiva del municipi.

- Adquisició d’un contenidor per la recollida d’oli vegetal domèstic usat.

- Instal·lació d’una minideixellaria per facilitar i fomentar la recollida dels petits residus.

S’ha realitzat una campanya de comunicació per part d’educadors/es ambientals per recordar i fomentar a la ciutadania com realitzar el servei de recollida porta a porta de la manera correcta. Per aquesta campanya s’ha creat material informatiu (díptics) i s’ha aprofitat per repartir els cubells i les bosses.

S’han recollit i netejat zones d’interès del municipi per retirar-ne els residus i deixar-les en bones condicions.

➡️ Aquesta actuació compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona